Waar gaat het liedje "Try" van Nelly Furtado nou echt over?

Ik bekijk de songtekst, maar het blijft voor mij onduidelijk..

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Het gaat over iemand die al een boel meegemaakt heeft, en denkt van alles af te weten - ook al is ze nog niet oud. Maar dan krijgt ze een nieuwe liefdesrelatie en daardoor ontdekt dat ze nog van veel zaken niks weet. Ze kan alleen maar proberen, haar tot nu toe bekende leven raakt ondersteboven. Ze neemt afscheid van alles wat ze gewend was, en kiest voor de vrijheid van deze nieuwe liefde.

Toegevoegd na 24 minuten:
Volgens wikipedia heeft Nelly Furtado zelf het volgende over het nummer gezegd: het gaat over de realiteit van liefde. "De energie spatte van me af, maar nu ben ik rustiger geworden doordat ik de ware liefde heb gevonden. Het idee hierachter is dat het leven niet altijd even leuk is, maar er iemand kan komen die van jou een beter persoon maakt. Het leven blijft ondertussen gewoon bestaan uit klappen opvangen".
Amadea