Hoe heet dit liedje ??

Het is een populair liedje
Op het begin gaat er iemand rappen en zingt dan: young wild and free

Verder weet ik het niet precies
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Deze misschien?

http://www.youtube.com/watch?v=Wa5B22KAkEk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol bedankt dan ;). Ik had gewoon young wild en free ingetypt op youtube xD.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Anders zou je ook gewoon de tekst die je weet intypen op google met lyrics erachter. Meestal krijg je dan wel de titel te zien ;). Leuk liedje trouwens. Ik kende hem nog niet.

Andere antwoorden (2)

Hij heet zo:

Snoop dogg feat Wiz Khalifa

Toegevoegd na 13 seconden:
young wild and free
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die is van snoop dogg, wiz khalifa & bruno mars - young, wild and free