Welk nummer is dit? In de video zit een soort getekend of geanimeerd busje die over de weg rijdt. De naam van de artiest was Duits.

De muziekstijl was iets als house, techno, trance, etc.
De naam van de muzikant was volgens mij iets Duits (maar dan dus niet een Duitse voornaam met achternaam, maar meer Duitse woorden ofzo als artiestennaam).

Het is denk ik uit de late jaren 90 of vroege jaren 0.
De video had misschien een wat schokkerige stijl, zoals bij stopmotion. Ik meen me te herinneren dat het een beetje over kwam als gescheurd papier dat via stopmotion beweegden. Qua stijl vind ik het een beetje vergelijkbaar met Otherside van the Red Hot Chili Peppers of Samson van Regina Spektor, al komt in de video die ik zoek denk ik geen gefilmde dingen voor maar is alles getekend of geanimeerd (maar dat weet ik niet zeker).

Ik weet niet meer of er ook zang in voorkwam of niet, maar als er zang in zat, dan was het van een mannenstem.

Suggesties die niet helemaal kloppen zijn ook welkom, want ik kan best sommige dingen verkeerd onthouden hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

Ik weet niet of ik juist ben maar is het:

T.Raumschmiere - Monster Truck Driver
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahaaa, dat is 'm!
De video is echt heel anders dan hoe ik het me herinnerde, dus heel erg cool dat je begreep dat deze het was.
Bedankt!