Deezer.com probleem ?

Ik heb al een hele tijd gebruik gemaakt van de site www.deezer.com om muziek te beluisteren ! Nu wil ik bij het zoeken naar "radiostations" de klassieke zender vinden maar ik zie de balk niet meer om aan te tikken ...Waar zit die ......

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hij zit een beetje verstopt. Klik op de tab "radiostation" (zie het blauwe streepje in het plaatje), en dan verschijnt er vanzelf een nieuwe rij tabjes, en daaruit kun je "klassiek" kiezen. (zie 2e plaatje)

Succes!