Hoe komt het dat veel cd's in Amerika vaak vele malen goedkoper zijn?

De euro/ dollar koers is gunstig en zou de importkosten ongeveer moeten dekken lijkt mij.

12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Muziekprijzen zijn fictief. Vastgestelld door het platenlabel. Zo overigens niet alleen CD's maar ook zaken zoals ipads ed zijn veel goedkoper in de VS. Het gaat hier om 'wat hebben mensen voor een product over'. En in de EU is dat meer dan in de VS, bv omdat salarissen hier gemiddeld hoger liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Wij kopen meer en letten minder op de prijs dan de Amerikanen maar het komt ook dootdat cd en zo vaak uit amerika komen dus minder reiskosten en het salaris is hier hoger dus er gaat meer geld naar de verkopers enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe laag is jou iq dit klopt wel we hebben zelf een winkel die ook cd verkoopt