Hoezo draait Skyradio de hele dag dezelfde (crappy) nummers?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
4.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit soort vragen niet door GV-ers te beantwoorden is. Het zal in het beleid van de programmeurs van Skyradio passen. Neem anders eens contact met hun op, misschien zullen ze de reden bekend maken.
AWM
14 jaar geleden
Dat valt wel mee hoor, Klepzeiker! Wij kunnen overal over meepraten.

Het beste antwoord

Het is hun handelsmerk - Seedy music for you!

Bovendien spelen ze alle nummers veel te snel af, waardoor de toch al vervelende muziek nog slechter klinkt. Puur en alleen om naast bakken vol reclame toch 12 platen per uur te kunnen draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Omdat er nog meer radiozenders zijn die dat niet doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij vind het crappy, toch zijn er genoeg mensen die het wel leuk vinden, anders had het al lang geen bestaansrecht meer. Kortom over smaak valt niet te twisten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat vele mensen het fijne nummers vinden, en je een CD ook wel 100x luistert soms.

100%NL bijvoorbeeld, die draait ook elke dag hetzelfde maar wel gezellige nummers!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat erg goed met Sky Radio.
Vooral bij een ouder publiek. Het 'format', de nummers die gedraaid worden, hun herhaalfrequentie en de volgorde wordt elk uur bepaald door dure software. Alle radiostations gebruiken dit soort software. Aan de hand van de luistercijfers wordt de software 'getuned'.
Dus dit is wat de mensen willen horen.
Wat mij betreft mag het muziek uitzoeken weer door mensen gedaan worden.
AWM
14 jaar geleden
Sky radio is al een flink stuk verbeterd. Jarenlang hoorde je meerdere dagen de zelfde nummers. Ik ben zelf geen fan van Skyradio maar op mijn werk wordt ik min of meer gedwongen mee te luisteren.

Nou is er iets bijzonders met de muziek van Sky. Het stoort niet ! Je kunt hard doorwerken !

Misschien heeft de BV Nederland wel aandelen in Sky en in de muziekkeuze.