Wat zijn (Magnat) speakers met een extreem diepe zuivere bass?

Mijn broer heeft Magnat Viva speakers, serie 22 en 7.
Die hebben een extreem mooie diepe en luide bass, ik moet zeggen dat ik het niet vaak meemaak dat ik speakers hoor waarvan de bass nog zo zuiver klinkt bij zo'n hard volume als de viva series. Toch vraag ik me af of er naast de Magnat Viva serie, ook een andere serie bestaat met een net zo zuivere/luide/diepe bass (Of natuurlijk beter)? Van een ander merk mag ook, zolang het maar geen surroundsoundsets zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

een bose surround (full) setje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eens baar mackie hr 824 deze klinken echt te gek worden vaak in studio's gebruikt kunnen niet echt hard maar voor dat geld ken ik niet veel dat beter klinkt