Waar kan ik het beste een cursus home recording volgen in de buurt van Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik ben in Hilversum geweest bij Sound Acadademy.
Dat is een goed proffessioneel bedrijf die 1 middag of avond in de week goed de tijd nemen om je te leren hoe je moet opnemen/ bewerken van audio.
Dit vind ik persoonlijk een aanrader! veel word in de praktijk geleerd dus niet alleen maar in de boeken zitten. ik moest een uur rijden daarvoor, maar was het zeker wel waard.

Groeten,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien dat je op www.homerecording.be
al je informatie kan vinden die jij nodig hebt.