Wat kan ik doen bij ademnood tjidens zingen?

Ik Zing het liedje: hey soul sister. Maar ik raak vaak in ademnood.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

Het ligt eraan waar je in ademnood komt.
In welk deel van het liedje.
Ik heb wel zo een vermoeden dat het het stukje van "well you can cut a rugg, Watching you is the only drug i need"etc. is.

Het grote zang geheim hierin is korte snelle ademhalinkjes.

Het is voor een niet geoefend zanger/zangeres een heel moeilijk nummer om te zingen.

Maar misschien heb je hier wat aan....oefenen oefenen, oefenen.

Ik was in het begin ook blij dat dat stukje voorbij was zodat ik weer zuurstof binnen kon krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ademhalingsoefeningen doen, goed vanuit je buik ademen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je in ademsnood raakt moet je proberen te ontspannen als dat niet lukt kun je lager of langzamer zingen