Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

over wat gaat het stuk Chiquilin de Bachin van Astor Piazzolla ?

Ik ben naar een concert geweest voor de muziekschool en heb dat stuk gehoord nu moet ik daar een verslag van schrijven maar ben vergeten waarover dat stuk ging.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Gelukkig bestaat Youtube, en kan je het zo vaak je wilt nogmaals beluisteren!

De kleine jongen bij restaurant Bachin.

's Avonds met vuil gezicht, als een engeltje in spijkerbroek, verkoopt hij rozen bij de tafels van het restaurant. Als de maan schijnt eet hij verbrande bonen.
Hij ziet op tegen een nieuwe dag. Toen het Driekoningen was zijn bij zonsopgang zijn schoenen gestolen.
Kleine jongen, geef mij een boeket van zang dan zal ik die voor je verkopen. Ik heb wroeging om mijn succes.
Als de zon schijnt gaan kinderen naar school, lopen in een rij met hun schorten aan. Hij wil niet zien hoe z'n moeder als straatprostitué gaat werken.
In de prullenbak vindt hij wat brood. Hij maakt een vlieger en hoopt zo weg te kunnen vliegen. Maar nog steeds is hij hier. Een vreemde man, duizendjarig kind. Verstrikt in de nood.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding