Ik heb een liedje gehoord maar ik weet de titel niet meer, kan iemand zeggen welke dit is? De stukjes die i weet staan in de extra uitleg. Bedankt!

Het gaat zo:
'I wanna see a rainbow high in the sky.
I wanna see you and me
en dan iets van 'dancing al night and day'.
Zoiets, het was een best snel tempo.
Ik dacht eerst dat het van selena gomez was maar ik weet het niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

DJ Paul Elstak - Rainbow in the sky
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Je kunt ook de tekst die je weet googlen met "lyrics" erachter en dan vindt je vaak de titel ook!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede tip. Het is alleen meer iets om bij reacties te zetten ipv bij antwoorden (je kan onder de vraag op '0 reacties' of '1 reactie' etc. klikken om een reactie te geven op een vraag.)
starsplash rainbow in the sky
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals joopjoo als antwoord geeft is het DJ Paul Elstak en niet Starsplash (aka Charlie Lownoise en Mental Theo).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel aka Charlie Lownoise en Franky Tunes (bron: http://www.discogs.com/artist/Starsplash)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allerlaatste toevoeging, het kan wel zijn dat ze hun versie heeft gehoord, maar die van Paul Elstak is het origineel.
Dat is New Kids ft Paul estak - Turbo toch? :$
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=vcgpoSJygtQ deze?