Hoe heet dit soort muziek/videobewerking?

Op youtube heb je bijvoorbeeld een filmpje van Lasse Gjertsen, hij neemt zichzelf met verschillende instrumenten op en speelt deze filmpjes tegelijk af. Dit zie je ook op youtube bij Mysteryguitarman, ook hij neemt zich bijvoorbeeld 3 keer op (met dezelfde gitaar) en speelt in elke video een ander deel van het lied.

Weet iemand hoe dit heet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is gewoon "a capella", zoek maar eens, ook "a capella one person" geeft goede resultaten.

Toegevoegd na 43 minuten:
Herstel, "One man of person symphony" zou het moeten zijn..

http://www.youtube.com/watch?v=n_eUsDO0Chs

Toegevoegd na 45 minuten:
"One man symphony", of "One person symphony".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
A capella betekent gezongen, zonder instrumentale begeleiding. Dat is niet wat de vraagsteller bedoelt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkeerd begrepen, nieuw antwoord.. ;)

Andere antwoorden (1)

Dit is gewoon een video manipuleren, audio en video beelden.
groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet dat ik weet. sorry