Van welk nummer is dit het intro?

Kopieer deze link in uw browser (direct doorklikken werkt nl niet)

http://www.angelfire.com/nt2/clausule/Quiz/frag06.mp3

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Actually, we couldn't find the page you requested. Please check the URL. Nog een keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je de link kopieert in de adresbalk van uw browser werkt ie wel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaah het zit op het puntje van mijn tong
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
erg is dat he.. mij komen beide numers bekend voor, een paar seconde extra zou al veel helpen :-)

Het beste antwoord

Wyclef Jean-Perfect gentlemen

http://www.youtube.com/watch?v=ZqlfOXynuAk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
yup, goed gevonden.. Ik was nog bezig :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij heb ik wat gemist in 2000... Ken dat hele nummer niet, haha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Perfect gentleman 11-8-2001 positie 37 aantal weken in de top-40 4 Dus het kan goed zijn dat je deze hebt gemist ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank!

Andere antwoorden (1)

Wyclef Jean - Stripper Song
AWM