dan zijn de apple oortjes merk getrouw dus je kan ze niet op een andere aansluiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel, mijn Apple oortjes doen het ook in mijn draagbare cd-speler van JVC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn apple oortjes kunnen op Een mp4 van Zweex en een telefoon van Samsung de star 2
Omdat de contactringen aan het 'pookje' op een net iets andere plek zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien is je BB kapot?? Want bij mij werken ze gewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze werken op alle aparaten behalve op de crackberry.