Wat voor lied is dit?

Ik vind het echt een mooie plaat, het is een best snel plaatje en dan zingt een mannenstem die een beetje vervormd is met de computer ook iets van don't wanna let you go of zoiets. Meen dat het trance is of zo heb echt geen idee.

Dan heb je bv dit

(tekst die ik niet versta)
Don't wanna let you go

en dat herhaalt zich een aantal keren. Of die precies don't wanna let you go zingt betwijfel ik maar die zingt in ieder geval go op het eind. Iemand?

Toegevoegd na 2 minuten:
Die tekst die ik niet versta maak ik maar lala van is wat makkelijker, dan weten jullie het ritme ongeveer.

la la la lala lalala
lala lalala
don't wanna let you go

la la la lala lalala
lala lalala...
don't wanna let you go

Toegevoegd na 10 uur:
En het is vervormd alsof er een trilling/bibber in de stem zit

Toegevoegd na 11 uur:
De eerste 3 noten van het refrein hebben dezelfde opbouw als de opbouw van het refrein van nothing's gonna stop us now van starship. Alleen na die 3 noten klinkt het weer totaal anders.

Dus bv die eerste la la la van het refrein hebben de opbouw van het stukje and we can van dat refrein van starship.

Alleen de toon en de melodie van die 2 platen zijn natuurlijk totaal verschillend. ;-)

Toegevoegd na 11 uur:
En het ritme van het nummer van starship is ook een stuk rustiger. Dus het is er geen cover van of zo want de tekst is totaal anders ook.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De man heeft een gemiddelde stem. Niet hoog maar ook helemaal niet laag. Het is meer een dance nummer (neem me niet kwalijk maar ik ben slecht in moderne muziek, dus kan daar ook niet de juiste woorden voor vinden). Ik heb het idee dat het nummer door een DJ vervormd is of zo. Denk ik tenminste want DJ's doen vaker dit soort dingen.

Het beste antwoord

Bedoel je misschien "love, don't let me go" van David Guetta?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaaa!!! Bedankt!!! :-D Super!

Andere antwoorden (2)

olly murs - hearts skips ?? bedoel je deze misschien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je nightcore - little candy raver bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter info voor de anderen: deze plaat bedoel ik ook niet. Het ritme is niet zo snel en de mannenstem is ook niet verhoogd zoals in bovenstaande plaat. Maar meer met een soort geluid erin, wazig gemaakt of zo. Kan het zelf niet uitleggen maar DJ's passen dat wel eens toe.