Hoe heet het nummer uit de rookie blue commercial?

Al een poosje hoor ik af en toe een naar mijn mening heel mooi nummer voorbij komen op de zender 13th street. Het nummer is toegevoegd aan een commercial voor het nieuwe seizoen van serie rookie blue. Ik heb mijn best gedaan om via google het nummer te vinden, maar helaas tot nog toe zonder resultaat. Nu hoop ik natuurlijk dat iemand hier het nummer kent. Hieronder de youtube link naar de commercial.

http://www.youtube.com/watch?v=TIDfWzAYEpc

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ik heb het geprobeerd op te zoeken met Shazam en met Soundhound. Beide de apps geven geen uitkomst. Het kan zijn dat het nummer nog niet officieel uit is. Vaak krijgen tv-shows e.d. van artiesten de kans om een nummer al te gebruiken voordat deze uitkomt om zo de bekendheid te vergroten.