Hoe heet het liedje rooftops in het nederlands?

Ik wil graag weten hoe het liedje 'rooftops' in het nederlands heet.. iets van: heer ik ren naar u toe, van de bergtop roep ik uit... zoiets..
Als iemand dit liedje in het nederlands kent.. Wilt je ook dan gelijk de songtekst aan mij geven ?

Toegevoegd na 6 minuten:
Graag snel antwoorden.. :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen idee of dit is wat je zoekt, maar doe er je voordeel mee: Ik ren naar U toe F U zorgt voor heel de schepping
en uw hand vertroost mijn ziel.
Van de einden der aard'
tot het diepst van mijn hart
wordt uw eeuwige trouw gezien.

U roept mij in uw liefde
om heel dicht bij U te zijn,
vol aanbidding,
want U schiep de mens
tot uw eer en uw heerlijkheid.

Ja Heer, ik ren naar U toe
als ik bang ben of moe;
niet door kracht noch geweld,
maar door de Geest van uw Zoon.
Ja Heer, ik loop, ik ren,
tot ik bij U ben
en tot ik leef
in de schaduw van uw troon. Oorspronkelijke titel: Your eye is on the sparrow
Tekst & muziek: Darlene Zschech. Ned. tekst: Mireille Schaart. © Hillsongs Australia / Universal Songs. En hier is een videolink met het Engelse lied:
http://www.youtube.com/watch?v=7s2wCVcmYOU

Antwoorden (1)

Een Nederlandse bewerking van het lied kan ik nergens vinden. Het is een Worship song, van de Desperation Band. Jon Egan en Glenn Packiam hebben het geschreven. De Engelse tekst gaat zo:

I was lost, I was afraid
until You found me and You took me by the hand
I was bound, I was in chains
until You came and set me free to dance again
Now I'screaming at the top of my lungs:

[:You are good, I know
I will shout it from the rooftops
You are good, I know
that Your love will go forever:]
You are good

I was blind, but now I see
from the rooftops I will sing
I was bound, but now I'm free
Amadea