weet er iemand een liedje waar ze zingen dat ze iemand leuk vind maar hij haar niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.9K

Antwoorden (6)

Ja de liedjes van taylor swift. Bv lovestory
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker
Like the way I do - Melissa Etheridge,
hoewel het daar meer overgaat dat er iemand is die een ander blijkbaar nog leuker vind dan zijn vrouw.

Toegevoegd na 39 seconden:
Adele - Someone like you

Toegevoegd na 20 uur:
Oh, de beste ben ik nog vergeten:
White Flag van Dido.

Zie bijgevoegde video met tekst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor Adele.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In het geval van Melissa Etheridge: haar vrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar de dame in kwestie is nog steeds heel erg gek op hem, maar hij niet meer op haar.
She's so high above me. Youtube maar ;).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Als jíj nou even een youtube-link bij het antwoord plaatst, of op z'n minst vermeldt hoe de zanger of zangeres heet, dan is het pas een waardevol antwoord...
Deze vindt ik erg mooi.

Tekst staat in de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het liedje van Gary Puckett and the Union Gap.
Young girl.
Gaat over leeftijdsverschil.
12 jaar geleden
You belong with me - Taylor Swift!
Tenminste, daar vindt de jongen haar wel leuk maar hij geeft het niet toe en hij heeft al een vriendin.
Teardrops on my guitar - Taylor Swift.
Hier vindt ze inderdaad een jongen heel leuk, maar die jongen vertelt steeds hoe leuk zijn vriendin is. Au...

Het zijn allebei aanraders ;-)
You belong with me is heel vrolijk, en heeft een happy end. Teardrops on my guitar is wat depressiever.