Wie heeft de andere coupletten van "Lang zal ie leven"?

Er zijn er meer volgens de schrijver.
http://www.vpro.nl/programma/dwars/artikelen/9073506/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is pure onzin wat op de vpro-site staat/stond. Er is geen sprake van een componist en Piet Jansen is/was onbekend.
De precieze herkomst van 'Lang zal ie leven' is niet te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo is het onzin?

Het beste antwoord

weet niet of het klopt, maar volgens onderstaande bron is het tweede couplet, zal hij zalig sterven. En het derde couplet, de hemel zal hij erven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zou zo maar eens kunnen, alhoewel het wel in een redelijk serieuze context stond bij de bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die deed volgens mij: Hij leve hoog....jaah hoog...da's 4 hoog!
Hahaha...