Welk liedje is dit?

Ik had vanochtend een crematie en terwijl iedereen de zaal in liep werd er een liedje afgespeeld. ik weet niet meer welke tekst er gezongen werd ik weet alleen dat het gezongen werd door een vrouw en het een rustig liedje was zonder veel uithalen. De man waarvan de crematie was had zelfmoord gepleegd en het liedje sloot hier goed op aan, weet iemand misschien welk liedje dit kan zijn?

Toegevoegd na 2 minuten:
het liedje is in het engels gezongen, en het was een vrij licht nummer (ik weet niet hoe ik dit anders uit kan leggen)

Toegevoegd na 20 minuten:
het was volgens mij een vrij onbekend nummer. dus niet iets wat je wel een op de radio hoort

Toegevoegd na 20 uur:
het liedje was vrij hoog

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien "Time to say Goodbye" van Sarah Brightman?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nummer gevonden het was van katie melua

Het beste antwoord

Vraag de nabestaanden, of het crematorium; zij moeten dat dacht ik opgeven voor de BUMA rechten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het nagevraagd bij het crematorium en wist een uur later het antwoord bedankt voor het advies ik had hier zelf niet aan gedacht

Andere antwoorden (2)

Misshien was het een nummer van Norah Jones. Die zingt heel rustig en zonder uithalen. Je zou eens kunnen zoeken op YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien Anouk met One Word. Was een aantal jaar geleden wel op de radio, maar dat is misschien niet voor iedereen bekend.