Ik heb ook een piano thuis en vorig jaar ook een hangende toets gehad. Dit kon ik niet zelf maken en heb gewoon de pianostemmer laten komen. Hij heeft het probleem goed verholpen. En ook nog wat ander achterstallig onderhoud uitgevoerd. (versleten viltjes enz,)

Toegevoegd na 23 minuten:
Het is net als met een fiets: Als je weet hoe het moet, je hebt het juiste gereedschap en je bent handig (en geduldig) dan kun je het zelf. En anders kun je het beter laten doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je je nog herinneren hoeveel je totaal kwijt was voor de stemmer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik niet meer maar het was niet zo veel. Hij heeft toen gelijk de piano gestemd dus hij had geen extra reiskosten. Mijn schatting is 10 euro extra, maar daar moet je me niet op vast pinnen ;-