Als ik liedjes wil luisteren op Itunes krijg ik allemaal piepjes in de melodie van het liedje. Maar op Windows Media Player doen ze het gewn normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is je vraag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb net als jij hetzelfde probleem, krijg ook een melding over onbekende fout. Op internet worden er wel wat oplossingen aangeboden maar deze hielpen mij niet. De vraag lijkt mij duidelijk: hoe kom ik van die piepjes af. Daar hoef je toch geen raketgeleerde voor te zijn om die vraag te begrijpen. Ik haat langzaam die afzeikcultuur!

Antwoorden (1)

als het illegaal gedownloade liedjes zijn, kan het zijn dat itunes dit herkent en er daarom een pieptoon doorheen gooit