Waarom is alles in dit filmpje omgedraaid?

In dit filmpje van de battle van TVOH tussen Charly & Tom is alles omgedraaid. Ook de letters van het shirt van Charly zijn omgekeerd. En de camera lijkt steeds de andere kant op te staan. Het is gewoon anders dan het orgineel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K

Het beste antwoord

Leuke antwoorden allemaal! Helaas niet de goede. Het spiegelen heeft te maken met auteursrechten. Door het beeld gespiegeld op bijv. Youtube te zetten, wordt het door hun speciale zoekmachine niet herkent als een aflevering van TVOH, en wordt hij zodoende ook niet verwijderd. Dit zoeken naar beelden waarvan de auteursrechten bij een bedrijf liggen die wil dat alle video verwijderd willen worden, gaat allemaal automatisch omdat het uiteraard geen werk is om alle video's die op Youtube geplaatst worden te bekijken. Ik zal zo ff kijken naar een bron!

Toegevoegd na 10 minuten:
Bij bron 1 staat een korte duidelijk uitleg van het feit dat videos gespiegeld op Youtube staan. In bron 2 zie je een video waarbij het is aangegeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
huh dat is echt weird..
Het filmpje word er toch niet heel anders van?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij spiegelen is het beeld pixel voor pixel geheel anders, technisch gezien lijkt het totaal niet op het origineel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is het enige goede antwoord, +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cool! Weer iets geleerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste :'D

Andere antwoorden (7)

Waarschijnlijk hebben ze het beeld dan gespiegeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dúh dat weet ik wel. Maar waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet :d?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meen je dit antwoord nou? Het is gedraaid omdat het gespiegeld is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat diegene bedoeld dat er iemand is geweest dit dit via rtlxl heeft opgenomen via screen saver (filmpje dan) en vergeten is de spiegel modus uit te zetten.
Als er reclame langs de kant is word dit wel eens omgedraaid zo dat het niet zichtbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht ook inderdaad aan sluikreclame, maar misschien heeft de plaatser dit ook wel met opzet gedaan zodat wanneer hij ergens anders dit filmpje tegenkomt dat hij weet dat ze dit van hem hebben gedeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is gespiegeld, met de reden om het niet van youtube te laten verwijderen, gespiegelde filmpjes die niet van de uploader zelf is, maar van tv, kan namelijk gauw verwijderd worden en is gauw identificeerbaar, door de moderatorsysteem.

De reden dat het verwijderd wordt heeft te maken met verspreiden van materiaal waaraan geen rechten zijn ontleend.

Toegevoegd na 6 minuten:
Slecht zinsopbouw van het antwoord lees ik net, ik bedoel door het niet te spiegelen juist eerder wordt ondekt door het moderatorsysteem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij alle batles! Ik denk dat het bij allemaal is, omdat het via de tv op youtube is gezet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat komt omdat ze iets met uitzendrechten hebben als ze het filmpje op een normale manier lieten zien dan zou youtube het filmpje verwijderen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat mij altijd is verteld is, dat het erom gaat dat veel mensen spul op hun kleren hebben staan.
dit is in ieder geval wel de reden bij sommige nl1,2 of 3 programma's