Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uitleg over een band?!

Hallo ik ben 11 Jaar en speel Gitaar en Piano. Ik zou graag met een van deze instrumenten ergens in de buurt van Biddinghuizen, Dronten of Swifterbant in een band willen maar ik kan niks vinden op internet hoe ik dit kan doen. Ik ken op mijn school verder niemand met zo'n idee dus dat gaat heem niet worden maar kan iemand mij helpen een band te vinden? Ik zou het liefst met mijn Gitaar de muziek in willen maar Piano is ook goed. Ik wil later ook in de muziek gaan werken! Ik heb dus echt geen flauw idee hoe ik aan een band kom en ik denk dat ik volgend jaar op de Middelbare School misschien wel wat mensen tegenkom maar ik wil het liefst nu al in een band dus ik hoor graag ideeën van een site ofzo.

Alvast bedankt!
Groet totoniee!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
728
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zit je op muziek les of ga je naar een muziekschool? Misschien kan je daar rondvragen of een oproep ophangen( op een muziekschool dan) en anders aan je muziek leraar vragen of hij misschien wat muzikanten kent! Succes!!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De makkelijkste manier is een poster ophangen, op jouw school, buurthuis of muziek school.
Wat ook werkt is via hyves, dar heb je veel muziek hyves, zoals de drummer's hyve, zoek je dus een drummer, plaats dan een bericht op die hyve, daar zitten een hoop drummers op, en mischien reageerd iemand, en zo kun je doorgaan.
Nou is het niet mijn eerste keus om als kind via internet contact te zoeken dus zou ik zelf kijken of je muziek leraar nog bandjes weet of andere kinderen waarmee je een bandje kan oprichten, dat werkt meestal veel beter!
Veel plezier en succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moet je is op google de juiste zoektags intypen.
Typ de plaatsen en de soort band dat je wilt en typ ook bijvoorbeeld ´gezocht naar bandleden´ alles kan helpen. Er is vast wel een site of forum waar men mensen zoekt voor in de buurt een band op te starten.

suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding