Brengt Ed Sheeran van zijn nieuwe album "+" ook een deluxe versie uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heb jij met deluxe-versies van albums zeg? Haha

Het beste antwoord

Het EAN nr van de NL versie van het deluxe album is 825646634361. De xx555 die hierboven wordt genoemd is de Engelse versie. Het enige verschil is de link waar je naartoe wordt gestuurd wanneer je het album in je CD-rom speler van je computer doet, verder staan er exact dezelfde liedjes op het album.

Hier vind je de link naar BOL:
http://www.bol.com/nl/p/muziek/plus/1000004011707464/index.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, dat komt die zeker. Ik heb hier een EAN nummer voor je 5052498646555. Daar kan je op zoeken bij bv. Bol.com. Daar kan je hem al reserveren.

Veel plezier ;)