wat voor muziek programma's gebruiken mensen als armin van buuren en david guetta?

ik zou graag ook zulke dingen maken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je zelf nummers maken of twee of meerdere bestaande nummers mixen?

Antwoorden (2)

Ik raad je mixcraft 5 aan ik gebruik hem zelf ook kijk hier maar eens hier kan je hem downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Armin van Buuren gebruikt Logic en ProTools.
David Guetta gebruikt Logic, ProTools en Ableton Live.

Echter, als jij zonder ervaring één van deze programma's gaat gebruiken (of andere programma's zoals Cubase of FruityLoops), kom je er hoogstwaarschijnlijk niet uit. Het is zo ontzettend uitgebreid en ingewikkeld dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Als je ook wat wilt mixen zou ik je aanraden te beginnen met Audacity. Dat is een simpel, gratis programma waar je wat simpele dingetjes kunt uitproberen. Als dat programma te weinig opties heeft voor je, kun je altijd nog overschakelen naar een uitgebreider programma.