Is er een mogelijk om een youtube liedje te kunnen beluisteren zonder instrumenten, dat je echt alleen de tekst hoort en geen muziekinstrumenten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Dan moet je zoeken naar een instrumental versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een samengesteld geluidssignaal is niet te splitsen in de oorspronkelijke aparte geluidssporen.
Je kunt hooguit proberen met het wegfilteren van frequentiegebieden die niet in de stem van de vocalist voorkomen om de stem wat duidelijker te krijgen maar totaal wegfilteren van alle instrumenten is onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt zoeken naar een acapella versie van het liedje (alleen stem).