hoe heet dit liedje?

ik hoor het de laatste tijd veel op 538. er is in dat liedje een mannen- en vrouwenstem aanwezig. de mannenstem zingt tijdens het refrein: i'm running red lights, no headlights..
iemand toevallig enig idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Criminal Vibes ft. N.U.M. - Save Me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was hem, dank je

Andere antwoorden (3)

Geen idee, anders moet je als het liedje er weer op met de app 'shazam' kijken hoe het liedje heet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij Work It van Nelly/Justin Timberlake.
12 jaar geleden
Het zouden inderdaad Justin Timberlake&Nelly kunnen zijn. Of misschien Onyx - Evil Streets?