Weet iemand van wie dit liedje is?

Bij youtube staat dat het van walibi is, maar volgens mij heb ik het vaker gehoord? Weet iemand misschien wie de originele zanger(es) is van dit liedje?
Het liedje heet hello world

http://www.youtube.com/watch?v=0oF3tyTC-WQ

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

ik denk dat het door walibi world zelf is gemaakt want ik hoor door het accent dat het nederlands is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De zangeres is Vivien Eileen Bauernschmidt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vivien Eileen is de zangeres, ze is Duits en heeft dit speciaal voor Walibi opgenomen - dit heeft ze mij zelf verteld, meer informatie over Vivien: