Hoe maak je een volmaakte remix ?

Ben een digitale DJ en ben 13 jaar en wil graag weten hoe ik een remix helemaal perfect kan maken tot in het kleinste detail ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

probeer zelf ook een aantal beats / numemrs te maken hierbij maak jij een mix waarvan jij zelf weet oke dit is mijn smaaken daarna voeg je andere nummers bij van jou favo dj , en mag ik vragen hoe en met wat jij dan mixt ?