Met welke app kan ik ALLE muziek luisteren (ook als ik geen wifi heb)? ik zelf een iPhone

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
volgens mij musufi
(srry als het niet meer bestaat ik gebruik het niet meer)

Antwoorden (5)

Met spotify kun je voor $10 p/m online muziek luisteren via 3G/4G Echter als dat een (financieel) obstakel wordt, dan ben je alleen nog aangewezen op de muziek die je via iTunes op je iPhone kunt zetten, en met de ingebouwde player kunt afspelen, geen app nodig daar....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
10 euro bedoel je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dollar is bijna net zoveel waard als de euro... , maar het is inderdaad €
Apple Music of Spotify dat zijn legale manieren om aan muziek te komen.
Kost allebei 10 euro per maand maar Apple heeft een extra regeling: 15 euro per maand voor maximaal 6 apparaten tegelijk terwijl Spotify maar beperkt is tot 1 apparaat.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
spotify kan je wel op meerdere apparaten luisteren alleen niet tegelijk online. Het kan wel als je een lijst maakt of uitzoekt en die download en dan spotify offline zet, en dan kan de ander online muziek luisteren.
Free SoundCloud downloader (wel moet je de muziek eerst downloaden gemiddeld 3mb per 1min)!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
itube! downloaden en is gewoon YouTube, afspeellijsten maken etc, hij slaat ze op, en kan je ook gewoon offline luisteren, soms gaat die als je offline luistert opeens naar een heel ander nummer betekent dat die het nummer niet goed herkent, maar gebeurt niet vaak, heb iets van 4 uur luisterplezier [ook een iPhone] en kan gewoon offline, echt top, zie plaatje wat anders uit, soms wat meer itube's proberen, maar is echt top!!!!!!!! [tip: omdat het YouTube eigenlijk gewoon is series en filmpjes die op YouTube staan kan je dan ook offline kijken, bv in het vliegtuig, trein of auto of iets]

Toegevoegd na 9 minuten:
en als dat gebeurt dat die offline naar een ander nummer gaat, luister, hem een keer online en hij doet het weer, heb het 1x gehad aan het begin in de 3/4 jaar tijd of langer met de app, echt helemaal top!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het ligt er aan wat je verstaat onder alle muziek. Ik geloof nooit dat ieder liedje op een dienst staat of op internet, aangezien er ook liedjes zijn die mensen maken die ze nooit uitbrengen. Dat bedoel je waarschijnlijk niet, maar zelf heb ik goede ervaringen met Spotify.