ik zoek een liedje het heet V-Stah ik ben een baadman, weet iemand waar ik die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

bedoel je deze:
http://www.youtube.com/watch?v=NHS88SRPO6g

Met de tekst:
PING PING PING PING
yeahh, oh yeah, yeah yeah, ey.
Ik ben een baardman
Aladin op de straat mann.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee dat is hem niet hij gaat zo: Vstah ik ben een baadman,doe maar rustig want ik doe toch niemand kwaad man, gooi je handen in de lucht alsof je klaarkomt bouncen iedereen die van de fucking straat komt.... zoiets hahah