Waar kan ik gratis bladmuziek halen van de Karwei reclame?

Ik vind de muziek van de Karwei reclame mooi, en
weet dat het lied 'mytery repeats' heet,
maar waar ik kan ik de bladmuziek gratis halen?
(voor viool (of piano) )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Op deze site, het kan zijn dat de link het niet doet maar de site is wel superhandig. WWW.911tabs.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een idee om in de bibliotheek te kijken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bladmuziek is (meestal) niet gratis te krijgen. Je krijgt dan meestal alleen een voorproefje. Als je een beetje muzikaal bent kun je bijvoorbeeld wel op : www.ultimate-guitar.com
kijken. Hier staan akkoorden, die ook voor piano te gebruiken zijn. Met een beetje muzikaliteit, kun je zelf de "riedeltjes" wel uitvogelen als je de goed noten hebt, succes ;) !