Welke popgroep en welk liedje is er te horen in Koefnoen Rapservice van zaterdag 8 oktober?

Er zit een bestaand liedje in, waar de rap op is gebaseerd. Het betreft de zwart/wit beelden, soms maar één helft van het beeld, 3 jongens met gitaren, en een drummer die tegen de motoren van een vliegtuig (?) staat te drummen.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113027
Rapservice start op 31:10 en van 32:04 tot 32:12 is de groep duidelijk te zien en het melodietje te horen. Ook op andere momenten, maar die fragmenten zijn veel korter.
Ik meen het nummer te herkennen, maar heb geen idee wie of wat het is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Dat is The Police

Toegevoegd na 1 uur:
Het nummer heet Walking on the moon en the lead zanger is ook solo bekend als Sting http://www.youtube.com/watch?v=mbv-LcdLY-Y
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel! Dat is een plus ;-) Heb je enig idee waarom er geen clip van te zien is? Zou het kunnen dat het niet zo'n populair nummer was? De clip moet er wel zijn lijkt me, als Koefnoen er gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het was 1 van de populairste nummers van ze zelfs. Ik zal even kijken of ik er een clip van kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier is de clip http://www.youtube.com/watch?v=zPwMdZOlPo8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een service! Zeer bedankt. Het is een leuk liedje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ben ik het mee eens. Ze hebben nog een hele hoop goede nummers uitgebracht en waren razend populair in hun tijd en nog steeds wel onder de oude garde :-)