Hoe kan ik het beste de muziek op de computer rangschikken?

Ik heb nu alle muziek door elkaar staan en het is niet erg makelijk om een nummer terug te vinden.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

wat je kunt doen is mappen aan maken van a tot z. Daar kun je dan de artiesten in zetten het je veel verzamel albums zoals hitzone maar je een map verzamelaars aan en deze zet je dan in die map. Zo krijg je een goed overzichtelijk beeld van wat je wel en niet hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je alle nummers in eén map zet, ben je al een end op weg. Van alle nummers de naam als volgt wijzigen:
Naam artiest - Titel van nummer, dus 'Beatles - Help'.
Als je dan een nummer zoekt, heb je de uitvoerenden op alfabetische volgorde staan en is het makkelijk op te zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
itunes downloaden en de informatie (zo ver mogenlijk) van de liedjes via internet ophalen.

in itunes kan je ordenen naar: artiest, album, genre etc keus zat medunkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ik met iTunes ook mp3 bestanden afspelen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, itunes converteert ze naar aac bestanden.
Ik heb 1 map op een externe schijf (PC kapot muziek weg) met de naam muziek, maar ook op de PC.
In die map heb ik vele Landen mappen en daar weer in de artistenmappen, in die mappen staat de muziek van die ene artiest.
Als ik een nummer zoek en niet meer weet van wie, dan zoek ik dat nummer op met de zoekfunctie