iTunes op iPhone 4 uitgezet tijdens het downloaden, albums wel betaald maar niet ontvangen, hoe kan ik mijn gekochte albums alsnog krijgen?

Tijdens het downloaden van 4 albums via iTunes op mijn iPhone 4 liep iTunes vast en heb ik de iPhone 4 uitgezet en opnieuw aangezet. 2 van de 4 albums zijn reeds gedownload, maar het bedrag van alle 4 de albums zijn afgeschreven van mijn tegoed. Hoe kan ik nu de 2 betaalde maar niet gedownloade albums toch nog krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (3)

Gewoon nog een keer downloaden, je hebt ze al betaald dus kan je ze nu gewoon gratis nogmaals downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je gaat naar voorkeuren, je klikt op de tab "store" en vinkt aan "check for available downloads" aan. en dat is het :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb op mijn iPhone geen voorkeuren en tab "store" of moet ik mijn iPhone eerst synchronyseren met iTunes en dan via iTunes klikken op datgene wat jij voorstelt?
Gewoon opnieuw op kopen klikken.
Ten eerste je krijgt ze gratis omdat je ze al gekocht hebt.
Ten tweede mocht het zijn dat je het wel opnieuw moet kopen dan krijg je alsnog een berichtje met een vraag ter bevestiging

Succes he