Worden zeldzame CD's / singles meer of minder waard in de toekomst?

Ik heb nog een hoop CD's en CD-singles die ik wil verkopen. Er zitten een aantal zeldzame collectors items tussen.

Kan ik ze beter nu verkopen, of beter nog een aantal jaar wachten?

Als ik langer wacht worden de CD's ouder en zeldzamer. Dan zouden ze dus nog meer waard kunnen worden. Maar aan de andere kant komt de downloadindustrie ook steeds meer op en loop je het risico dat minder mensen CD's willen hebben of dat de collectors items opeens digitaal aangeboden worden.

Ik heb het over CD-singles die ik nu voor 50 euro zou kunnen verkopen. Worden ze meer of minder waard de komende jaren?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat trouwens om elektronische muziek (house, dance, trance, etc.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.8K

Het beste antwoord

Ik weet niet precies hoe het in dat genre zit, maar in het algemeen worden zeldzame cd's en singles meer waard. Niemand kan voorspellen hoe de muziekindustrie evolueert, maar zoals het er nu voorstaat (en de komende paar jaren), zijn er nog meer dan genoeg verzamelaars die heel internet en beurzen afstruinen naar zeldzame cd's. Dus als ik jou was zou ik ze nog lekker lang bewaren en zeker weten dat ze ook echt zeldzaam zijn. Het komt namelijk heel af en toe voor dat het blijkt dat hij een stuk minder zeldzaam is dan gedacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vasthouden!Ik heb ook nog heel veel liggen, de echt goede titels zijn al heel zeldzaam! House is nogsteeds een ondergewaardeerd genre voor de verzamelaars!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noem eens wat 'dure' titels.....
mijn vriend handelt in een cd's en lp's en die worden steeds meer dus niet wegdoen!