Van wie is dit liedje?

Self protection is the name of the game
Cops taking bribes
Take you for a ride
Government drinks wine
What's yours will be mine
He kills she kills
In cities in hills
enz.....

Toegevoegd na 22 uur:
Het is een rap liedje. Maar misschien is het een onbekende zanger. Ik heb enkel de tekst geen melodie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

Ik krijg op google o.a. dit zoekresultaat:
"What's mine is yours if what's yours is mine. So come be my house and we'll drink some wine .... Killed like 200 judges and 1000 cops ... He did what I wanted, changed the constitution ... And take you to a public park for everyone to see ..."

De verwijzing brengt je bij ene Ari the MC. Beetje vage website, maar er staan ook veel lyrics op. Mij is-ie in ieder geval totaal onbekend, dus misschien is het precies die ene die je zoekt :)