Nee. Zelfs lang niet alle nummers die worden aangevraagd worden ook daadwerkelijk gedraaid.

Dit gebeurd op basis van wat er goed in de line up past, wat er gebeurd in het glazen huis, wie er op bezoek is en waar de dj's zin in hebben. En natuurlijk ook hoe vaak iets wordt aangevraagd. Als 1 liedje 1 keer wordt aangevraagd voor 5 euro is de kans klein dat deze wordt gedraaid. Als dit liedje 1000 keer voor 5 euro wordt aangevraagd is de kans weer heel groot dat hij wordt gedraaid. Terwijl als dat zelfde liedje weer 1 keer voor 5000 euro wordt aangevraagd de kans toch weer kleiner is.

Oftewel, het ligt er maar net aan qua volgorde. Er komen veel meer aanvragen binnen dan er tijd is om liedjes te draaien.

Maar uiteindelijk gaat het er natuurlijk om hoeveel geld er binnenkomt voor het goede doel, en niet zozeer om het liedje, anders had je de single wel gekocht ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee er zal misschien 10 keer achter elkaar hetzelfde nummer aangevraagd zijn dat betekent niet dat die 10 keer word afgedraaid. De meest aangevraagde nummers krijgen voorrang om de minder aangevraagde nummers zolang ze al een lange periode niet gedraaid zijn. je zult nooit hetzelfde nummer binnen hetzelfde uur horen hoe vaak hij ook aangevraagd is.