hoe heette dat liedje van rihanna ookalweer? zie beschrijving

ik zoek een liedje van rihanna, dat lijkt op 'unfaithful' het ber in groep 7 ofzo op geschuiveld en heb er goeie herinneringen aan, maar kan hem niet vinden op youtube. zouden jullie mij willen helpen? dankjewel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (7)

Misschien 'take a bow'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien man down?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
A million miles away?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien disturbia
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in welk jaartal was het dat je in groep 7 zat? misschien is in dat jaar een nummer van rihanna uit gekomen dat daar op dat moment werd gedraaid, zoeken op jaartal verschilt ook wel veel moeite, man down bijvoorbeeld is net paar weken uit gekomen, dus als het bv 5 jaar geleden is kan het dat nummer niet zijn..

Toegevoegd na 28 minuten:
gezien je antwoord denk ik dat je eens moet kijken (of stukjes luisteren van) op deze 2 albums van rihanna:
2005-2006: Music of the Sun:
Tracklist

1. Rihanna - Pon De Replay
2. Rihanna - Here I Go Again
3. Massive Töne - If It's Lovin' That You Want
4. You Don't Love Me (No, No, No)
5. That La, La, La
6. The Last Time
7. Willing To Wait
8. Rihanna - Music Of The Sun
9. Rihanna - Let Me
10. Rush
11. There's A Thug In My Life
12. Rihanna - Now I Know
13. Rihanna - Pon De Replay

Rihanna's debuutalbum, Music of the Sun, werd uitgebracht op 31 augustus 2005. Van dit album kwamen de singles Pon de Replay en If It's Lovin' that You Want. Haar debuutsingle Pon de Replay kwam op 11 oktober 2005 uit en werd een groot succes

2006-2007: A Girl Like Me:

1. Sos
2. Rihanna - Kisses Don't Lie
3. Unfaithful
4. We Ride
5. Rihanna - Dem Haters
6. Rihanna - Final Goodbye
7. Rihanna - Break It Off
8. Rihanna - Crazy Little Thing Called Love
9. Selfish Girl
10. Rihanna - P.s. (I'm Still Not Over You)
11. Rihanna - A Girl Like Me
12. Rihanna - A Million Miles Away
13. Rihanna - If It's Lovin' That You Want
14. Rihanna - Pon De Replay

Acht maanden nadat Rihanna Music of the Sun uitbracht, kwam haar tweede album A Girl Like Me uit. Rihanna deed mee aan onderschrijvingen als Nike en J.C. Penney. De leadsingle SOS was een groot internationaal succes en werd gebruikt voor de deal met Nike.
De volgende single Unfaithful
We Ride volgde Unfaithful op maar had niet het succes van de voorgaande singles.
De vierde single, Break It Off,
Rihanna nam ook een lied genaamd Just Be Happy..

hoop dat ik je heb geholpen,
laat je weten welk nummer het was?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht bedoel je "Love the way you lie".
Amadea
12 jaar geleden
Misschien bedoel je "Cry"

Toegevoegd na 1 minuut:
Hij wil t filmpje op de een of andere manier niet laten zien :( Maar ik dacht dus aan "cry" van Rihanna..