In de jaren tachtig was er een Nederlandse zanger die aparte sociaal kritische liederen zong. Hoe heette hij en kan ik er wat van op youtube vinden?

Hij heette zoiets als jan muller, en er was nog een synoniem volgens mij van zijn naam. Zijn liederen werden vooral gezongen in studentenkringen. Hij wilde niet openbaar bekend zijn en je kon cassettes bestellen via zijn huisadres... Het waren liederen in de stijl van Boudewijn de Groot, gekruist met Drs. P...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hier kun je meer over Jaap Fischer,of Joop Visser lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zie ook hier: http://jeugdsentimenten.net/2007/08/22/jaap-fischer/

Andere antwoorden (1)

Jaap Fischer oftewel Joop Visser
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staan er wel een paar, maar hij is daar zelf erg op tegen en probeert het zoveel mogelijk te voorkomen.