Is iemand naar een concert geweest in ahoy met staan plaatsen 1e ring ingang oost? Is dat wat? Is het podium nog wel goed te zien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6.3K

Antwoorden (2)

Ligt er een beetje aan bij welk vak je gaat staan natuurlijk, maar je kant het nog goed zien vanaf daar! Altijd erg leuk om een totaaloverzicht te kunnen hebben!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb daar niet gezeten maar zoals ik het vanaf de staan plekken bekeek,heb je overal wel goed zicht.Ahoy is niet super groot maar compact en goed opgebouwd zodat zicht nergens echt beroerd is.