Hoe heet de man in de clip van Jon Bon Jovi - Dyin' Ain't Much Of A Livin', of is het een stukje uit een film?

link: http://www.youtube.com/watch?v=1wJUtd89txg&ob=av3e

ziet er niet verkeerd uit en zou best wel meer van hem willen zien. Ik weet alleen niet of dit een officiele clip is of een stukje uit een film of wat ook... iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Bij de video op Youtube staat ook commentaar. Daarin staat ook oa meerdere malen dat het de soundtrack is van een film "Young Guns 2." En ook dat het verhaal gebaseerd is op" An Occurance at Owl Creek Bridge". Misschien brengt die info je wat verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daar heb ik helemaal niet op gelet =) was teveel met die vent bezig denk ik lol eens ff zoeken... dankjewel trouwens!