Wat is een goed liedje om een auditie voor een musical mee te doen?

Ik moet over 2 weken auditie doen voor de productiegroep van musical, en ik kan maar geen goed liedje vinden. Ik zing niet zo goed hoog, dus liever een wat rustiger en iets lager liedje, uit een musical. Suggesties hoor ik graag!? En tips mogen natuurlijk ook altijd. ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.7K

Antwoorden (3)

Mischien iets uit de musical 'wicked'
En een tip, als een nummer te hoog is probeer dan de hoge noten te verlagen, zodat je ze kan halen. Veel toi toi toi !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind bijv. 'Camelot' een aantal heel geschikte liedjes hebben om je stem te laten 'horen', bijv. 'How to handle a woman', of 'If ever I should leave you'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site staan heel veel nummer sdie geschikt zijn voor een alt. (Ook op andere stemsoorten kun je zoeken). Je zult zelf even moeten filteren of er geschikte musical(achtige) nummers tussen zitten.

http://auditie.mysites.nl/mypages/auditie/248965.html