Je wilt weten wat de eerste HIT was. Welnu dat is "Dong-dong-di-ki-di-gi-dong" in de zomer van 1968 en vanaf dat moment werd de naam ook veranderd in 'Golden Earring'.

Een jaar daarvoor kwam hij in de band en zong hij 'She Won't Come To Me' in, de B-kant van 'Sound Of The Screaming Day'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De eerste elpee van de Golden Earrings waar Barry Bay op te horen is heet "Miracle Mirror", hun derde album. "She Won't Come To Me" is de als eerste gereleaste single daarvan.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagsteller heeft het over de eerste hit.
Was dat niet Radar Love?
Back Home was een echt grote hit in 1970, met Barry hay als zanger. Barry was er toen al een tijdje bij, maar dit was volgens mij de eerste grote hit met hem als zanger.