Zijn er ook mainstream artiesten die hun muziek (grotendeels) zelf schrijven EN produceren?

En dan bedoel ik zeg maar Katy Perry mainstream?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Nee en daar is ook een reden voor.
Zelf schrijven gaat op zich nog wel maar ook de groten den aarde hebben daar soms hulp bij nodig. De meeste grote bands schrijven hun liedjes zelf.
Productie is een heel ander verhaal. Je hebt als band/artiest een andere kijk op je muziek nodig om een goed resultaat te krijgen. Tenzij je de hele tijd hetzelfde liedje wil spelen zoals bzn jaren deed...