Weten jullie nog nummers met 4 akkoorden? (Pop)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt beter vragen of wij GEEN liedjes kennen met 4 akkoorden... :P Zowat elk lied bestaat uit 4 akkoorden, vooral popmuziek.
Ritsuka
12 jaar geleden
hier een heleboel: http://www.youtube.com/watch?v=5pidokakU4I
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gitaar? Als je een gitaar hebt kan je ook gwn aan je gitaarleraar vragen en diebheeft er 1000000
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn er ontelbaar veel! Er zijn ook diverse boeken op de markt met dit soort liedjes. Zoek eens op 4 chords songs book of 4 akkoorden boek op google of bol.com

Antwoorden (8)

Right here waiting for you - Richard Marx
The Calling - wherever you will go
The offspring - Self Esteem...

Kijk en luister hier maar eens naar:
http://www.dumpert.nl/mediabase/371701/e1fc3245/4_akkoorden._36_liedjes.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een klassieker hahaha
Plage van crystal fighters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fools garden met lemon tree. Echt een bekend deuntje, en te makkelijk om zelf te spelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zijn ook 4 akkoorden:
http://www.youtube.com/watch?v=SBgQezOF8kY
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Price Tag van Jessie J.
Speel ik zelf ook, leuk nummer om te spelen ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zombie van The Cranberries.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oasis- Wonderwall
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of het pop is maar : Amy McDonald this is the life