Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar houden queen fans van?

Wat vinden mensen die de band Queen luisteren nog meer leuk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Op deze site staan vergelijkbare artiesten, zoals Freddie Mercury, Brian May en Roger Taylor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik naar Bol.com ga en 'The Platinum Collection' van Queen intyp komt er rechts van het beeld te staan: 'Liefhebbers van dit artikel bestelden ook'. In dit lijstje staan Genesis, The Police, Deep Purple en The Beach Boys dus ik denk niet dat je daar 1 lijn in kan trekken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteindelijk verschillen de smaken van de Queen fans zoals je kan zien. Anders had er gestaan dat liefhebbers van het betreffende artikel allemaal Genesis albums hadden gekocht bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is hier een hele leuke site voor: Last.fm
Daar kun je een artiest invullen en kun je 'similar artists' bekijken. Nu moet ik zeggen dat ik persoonlijk vind dat er maar weinig is dat daar echt op lijkt.
Toch kwam last.fm wel met aardige suggesties, wat dacht je van:
-Deep Purple
-Pink Floyd
-Scorpions
-Led Zeppelin
of The Cross (band van voormalig Queen-lid Roger Taylor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou denken aan Procol Harum en Electric Light Orchestra. Misschien ook sommige nummers van de Doors (Riders on a Storm), Chris Rea (heeft véél meer gemaakt dan alleen Driving Home for Christmas), en sommigen horen misschien ook Joe Cocker graag
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding