Het lied Kiss (Pampers Unicef reclame 2010) gezongen door Kim Wayman, (uitgegeven door Yessian & Chu) weet iemand of dit al ergens te verkrijgen is??

via google vind ik wel zgn mp3 download maar is toch niet verkrijgbaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Hier,

www.mp3bear.com
13-a kiss goodnight
met rechter muisknop op downwload a kiss klikken
- save target
dan kan je kiezen waar je hem naar wil downloaden.
b.v. mijn documenten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
De gevraagde song komt hier niet op voor. Er is wel een gelijknamige titel maar dat vertoont geen enkele gelijkenis met het fragment!
Nee, er bestaat (nog) geen volledige song van dit fragment wat speciaal voor Pampers is geproduceerd.
Amadea