Hoe heet dit liedje?

Ik hoorde het lied ergens en vond hem leuk klinken maar kon nooit vinden op youtube hoe hij heette. Vandaag het liedje weer gehoord en kan hem nog steeds niet vinden. Misschien weten jullie hoe dit lied heet?
Het is een nederlands lied, waarschijnlijk van een volkszanger.
Zo begint het; hey hey hey hey, balo balo balo balo mohito baloweej, hey hey hey, mohito baloweej. ( zo gaat het reffrein ook) En ze zingen in het lied iets over een meisje uit het warme land en op het strand.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het heet Malo van Avicii
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, het klinkt als een heel classic latin liedje, onder andere gezongen door Celia Cruz, en het zou me niks verbazen als ook de Havenzangers en versie van hebben gemaakt. Palo Bonito heet het.

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk mar of je dit bedoelt, lijkt me nogal een zomerhit, van Chayenne
http://www.youtube.com/watch?v=AYO8UQ9VyMc